jueves, 5 de junio de 2014

'Biblioteca de olladas', exposición arredor do libro (e do papel)


'Biblioteca de olladas': una exposición con Xosé María Álvarez Cáccamo y Caxigueiro, Baldo Ramos, santiagués de Celanova y Carlos González Villar, argentino-ourensano...

En la 'Bus Station Space' de Santiago exponen los cuatro desde la amistad y ...con el libro como punto de unión. La de B.Ramos tiene que ver con el libro que hizo con 'Pepe Cáccamo'.

Los poemas obxecto de Pepe Cáccamo
'Coñecémonos en Celanova, ao pé da tumba de Celso Emilio, hai un par de veráns, e falamos de facer algún libro xuntos: o resultado son 40 libros de artista que dialogan con 40 poemas, 20 de cada un. A maneira que tivemos de traballar foi esta: un facía un libro-obxecto e mandáballo ao outro para que escribira un poema sobre el. Así ata completar os 40 libros (20 de cada un) e os 40 poemas (20 de cada un)', nos dice Ramos.
 'Xenealoxía da vide' B. Ramos y 'Fuga' de P. Cáccamo
El libro se publica en la editorial compostelana 'Follas Novas', en su colección de poesia 'Libros de Frouma', y se presentará en la Galería. Será el 23 de Junio. Su título: 'CaRA inversa'.


Xosé Mª. Álvarez Cáccamo es uno de los poetas gallegos vivos más reconocidos, que gusta de firmar sus libros-objeto como 'Pepe Cáccamo'.

                   Na Galería 'Bus Station Space' de Compostela


Son 'Páxinas centrais' de Pepe Cáccamo
'GZen'
"Os libros das polas" de Daniel Caxigueiro
               "O acto creativo do poema obxecto ten en común co do  poema discursivo o instante fulgurante".

                   Y que las palabras aniden en tu corazón, haciendo casa a la que volver...


No hay comentarios:

Publicar un comentario