'Abres aporta da casa
que da acceso
ao esquecemento.
Silencio roe
as trabes que termaron
da inocenciA'...
Mais o poema, completo, dí:'Abres a porta da casa que dá acceso ao esquecemento
no seu interior o silencio roe
as trabes que termaron da inocencia
[O poema ten outro ritmo, distinto da expresión caligráfica, que é así una selección].
O poema segue así :
as sebes da memoria circundan a ollada dos corpos que amaches
para evitar os depredadores do alzheimer.
a transparencia impide a narración do fracaso.
podes ler no fondo do Orille o decálogo do exilio.
nesas palabras o tempo detén a hemorraxia do poema.
superponse á conciencia do final,
a certeza do extravío.
E o seu ritmo, dous-un-un-un-dous, nos versos. Que se inicia un-dous... [de onde 1-2-2-1-1-1-2].
***
O diálogo co gravado de Carlos González Villar, é máis que salientable: un a modo de gaiola que, mais que de vimbios, podería ser de codesos ou salgueiros, debuxo a unha tinta que equilibra a icona en vertical/vermella, firma Hanko de xeito xaponés...
Reportaje gráfico de la inauguración de Victor J. Carbajal (más allá de la necesaria parrilla). Carlos hablando... |
Cuando los artistas hablaban... |
Rosendo Fdez. escribe ('Nihil colitum, nisi praecognitum'), e Ramos interrumpe,... |
=
e todo elo no día da Poesía...
No hay comentarios:
Publicar un comentario